8 Kasım 2011 Salı

mini giyme basına bela olur

Ben mehmet yaşım 19 öss ye 2. girişim daha önce hiç sikişmedim çoook yakışıklıyım esmer 1.87 boyndayım.Pezevenlerin çoğu anasını sikiyor.Kimi şerefsizlerde yengesini. Ben dershane sekreterini...Ben 3 ay önce milli oldum.bizim sekreter pek mini sayılmaz ama manyak etekler giyer.kadın 30 yaşlarında tabi sikerken yaşını sormadım. ben sabahları sınıfa çıkarken bu çoook seksi hayallermin kadını hep beni masasından keserdi. ama ben buna sadece bakıyor benden hoşlanacak hali yok heralde diye hemen sınıfa çıkardımbir gün babam dershane ücretini bana verdi ödeme yap diye. dershaneden çıkarken ödemeyi yaparım her zaman.taki o güne kadar. öğretmenim ders başlar başlamaz beni dersten attı.şimdi ne kadar teşekkür etsem azdır sebebide en arka sıradaydım yanamdaki kızın eteği vardı onu elliyordum kızın amına hafif parmağımı iteledim kız ayyy diye bir çığlık attı öğretmenim de bayan ne yapıyorsunuz dedi gel yanıma otur sanada yapayım dedim terbiyesiz çık dışarı dedi ben çıktım cebimde ki para aklıma geldi bari onu yatırayım dedim sekreter odada idi dersin bitmesine 30 dakika var. kapıyı çaldım gir demesini beklemeden de girdim. seninki bana doğru bir döndü eteğinin arası azıcık aralık refleks olarak gözüm hemen oraya ilişti tabi. bu oraya baktığımı gördü biraz daha açtı tabi bunlar saniyelik olay külotu kabak gibi belli suratında hafif bir tebessüm oldu.bu saatte ne işin var burda dedi dersten atıldım dedim. sebep dedi olayı biraz sansürlü olarak anlattım. bu olaydan hemen sonra benim yanıma ne yapmaya geldin tuvalete gitsene dedi ve güldük. ama benim yarak taş gibi. bunun gözde benimkinde ttakıldı tabi.baksana diyerek benim aleti gösterdi tekrar güldü.benim kendime güvenim tamdır.o yüzden lafların altında kalmam.seni alıp tuvalete giderim diye düşünüyordum dedi bu seferde ben güldüm ama külota bakmaktan laflar azımdan zor çıkıyordu. daha küçüksün dedi.işlevim büyük dedim.2 dk.suratıma baktı.ne bakıyorsun zile 24. dakika kaldı dedim demek ciddisin dedi.aletimden belli olmuyor heralde dedim.ilk önce ben tuvalete gireyim dedi.son kattaki kızlar tuvaletine gel...prezervatifim yok dedim ah be küçüğüm dedi korunuyorum. koşar adımlarla tuvalete girdim. kabini kapattık saate bakıyordu bense hemen dudaklarına yapıştım elimde külotta. adı nazan.zamanımız yok hemen bitir dedi.domalttım ikimiz zor sığıyorduk benim yarak orasına burasına deyiyordu büyükmüş dedi.ben sokup çıkarıyordum ellerim göğüslerinde ah yakışıklım diyordu niye beni daha önce sikmedin..istemedinki güzel orospum diyordum.dedim boşalacağım eee boşal aşkım o zaman dedi ama inliyorduda. azına dedim.hayır olmaz dedi çıkartmam seni burdan dedim aleti yuvasından çıkardım.bu daha önce kimseye yapmadım dedi. istersen yapma dedim saatine baktı son 8 dakika tamam dedi nasıl yalıyordu ama kendimden geçtim sanki bayılacağım.boşalmaya başladım azını çeker gibi oldu ilk damla göğüslerine fışkırdı baktı olacak gibi değil her yeri batıyor menilerimi sonona kadar emdi.ben öpüp amını elliyordum bu da giyiniyordu yeteeer dedi hemen çıktık.derse girmedim birdaha.benimle birdaha yapmazdı çünkü küçüktüm.tam yalatırken yarrağımı azından çektim yüzüne fışkırttım cepten bu görüntüyü kamera ile saniye saniye görüntüledim ertesi gün gittim seni sikmek istiyorum dedim. seninle yaşadıklarım hayatımdaki en güzel maceraydı ama birdaha olmaz küçüğüm dedi. sonra neler yaptığımı ilerleyen zamanlarda yazacağım

17 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. merhabalar ben efe ist dan 05373071055bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

      Sil
    2. merhabalar ben efe ist dan 05373071055bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

      Sil
    3. MEHMET BEN 05374667155 NUMARAM SLM GİZLİLİGE ONEM VEREN BAYANLAR OYLEKI INSAN BAZEN BIR DOST YADA BIR PATNERE IHTIYAC DUYAR HOS BIR SES BIR TEBESUM ARAR VEYA DELICE SEVISMEK ISTER SICAK BIR DOKUNUSA IHTIYAC DUYAR ISTE YADA BIR GULUS KENDINE GETIRIR INSANI ASLA PISMAN OLMAYACAGINIZ CEKINMEDEN ARAYABILECEGINIZ BIRIYIM....WATSAPP SMS DENGESIZLER VE GAYLAR ARAMASIN LUTFEN

      Sil
    4. slm batuhan ben istanbuldan numaram 0531 880 14 71 ateşli azgın EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR arayın tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var

      Sil
  2. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil
  3. MERHABA BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANKARADA TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ARASIN LÜTFEN WAHATSAP VİBER VAR 05373215942 05373215942

    YanıtlaSil
  4. GİZLİLİGE ÖNEM VEREN AZGIN DUL BAKIMLI KULTURLU NE İSTEDIGINI BİLEN CILGIN KIZLAR MUTAVAZİ HNMLAR SUBAY VE ASTSUBAY HNMLARI FANTAZİ DÜŞKÜNÜ EVLİ ÇİFTLER 24 SAAT 22CMYLE EN AZ 4 POSTA GARANTILI UYGULAMALI OLARAK SIKISLERIMIZ TARIHE UCRETLİ OLARAK GECER BİLGİNİZE 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  5. Bu müthiş deneyimi yaşamamışsan, hayatında bunun eksikliğini hissettiğini biliyorum. Uçmak için yapman gereken 0 545 325 61 61... (SADECE BAYANLAR)..(TÜM TURKİYE VE YURTDISI)

    Ben Dr. OKTAY (Psikolog ve Aile Danışmanı) 34 yaşında 1.76 boyunda etkileyici ve bakımlıyım.. Seviyeli, kültürlü, düzgün, ne istediğine emin olan, Sanal değil gerçek huzur arayan bayanlar tanışabilirim. Korkmaya gerek yok cesur ol ve gel herşey gizli ve aramızda olacak, orada kalacak. 0545 325 61 61.. Her yastan bayanlar, evli ciftler, dul bayanlar, yalniz yasayan kızlar, kapalılar, kocasında aradığını bulamayan evli kadınlar, UÇMAYA HAZIR MISINIZ?

    Gizlilik ve temizlik olmazsa olmazlarımdandır. Heyecan ve adrenalin seven, değişik fantezi arayan, ardarda orgazmlarla zevkin doruklarına uçmak isteyen, dur durak bilmeyen ateşli bayanlar UÇMAK SİZİN ELİNİZDE.. 0 545 325 61 61....

    Uçmak için sadece numarayı çevir, her şey parmaklarının ucunda. Amacım saygı ve sevgi çerçevesinde seviyeli bir arkadaşlık ve tabiiki ayaklarımı yerden kesecek bir seks. Eğer sende böyle bir arkadaşlık düşünüyosan ara. 0 545 325 61 61...

    {{ 3G HARİCİ KESİNLİKLE SEXS YAPMIYORUM TELEFONDA }}...>>BU ARADA ( 9 ) YILDIR SİZLERE HİZMET VERİYORUM<< ... 9 YILDA BU SİTELERDE MİLYONLARCA BAYANLA BİRLİKTE OLDUM...

    Seyahatlerim yoğun olduğu için yaşadığın yere gelmem ve seni UÇURMAM an meselesi. İstersen evinde, istersen başka yerlerde, UÇMAK istediğin yeri sen seç. Arabam emrinde uçmak istediğin yere götürmek için gel demen yeter. Sonrada kendini dilimin darbelerine teslim etmen UÇMANA yetecek. Denemeye var mısın?

    Siz aramadan yada çağrı atmadan asla sizi rahatsız etmem aramam. Aramamı istediğinde mesaj yada çağrı atman yeter. Bir fincan kahve ve doyumsuz bir muhabbet ilginizi çekerse; 7/24 hizmetinizdeyim.. ÖZEL numaralara acık arayabilirsiniz .. 0 545 325 61 61..

    SİHİRLİ NUMARAM : 0 545 325 61 61--0 545 325 61 61.... Sapık kesinlikle değilim böyle düşünürsen KESİNLİKLE ARAMA...

    Azan bayanlar arasin sikismek isteyen arasin EV ARABA MEVCUT... Sexs de sınır tanımayan KAPALI BAYANLARA KARSI AYRICALIKLI BIR MUAMELEMIZ VARDIR REALDE..

    (( WAHATSAP VİBER LİNE IMO VAR. 0 545 325 61 61....))

    NOT: Gaylar,baylar,toplar,ibneler ARAMA ASLA SADECE BAYANLAR..

    * Ne istediğini bilmeyenler,
    * Bugün konuştukları yarın değişenler,
    * Geyik peşinde olanlar,
    * Kişilikleri oturmamış bebeler,
    * Kuralları ile istedikleri arasında dengeyi kuramamışlar,
    * Kendini ve istediğini açıkça ifade edemeyenler,
    LÜTFEN BENDEN UZAK DURUN...

    YanıtlaSil
  6. Slm BAYANLAR ıst fırat mutsuz umutsuz eşinden ailesinden ve çevresinden ilgi goremiyen evliliği sikici citti dürüst ve gizli lige güvene saygıya Onem veren hayatına sirdas dertlesecek dost arkadas arayan unuttuğu kadınlık duygularını hissi zevki mutluluğu yaşamak paylaşmak isteyen seviyeli kendini bilen bekar evli veya dul evli çiftler BAYAN arkadas arıyorum 546 251 95 85 msj at çağrı at ara tanisalim seni zor durumda bırakmak isdemem msj arkadasida olabiliriz konuşabiliriz herşey SEKS değil gece gündüz ara msj at çağrı at çekinmeyin BAYANLAR hertürlü sohbete açığım BAYANLAR 546 251 95 85 bekliyorum 7 / 24 Ozel E açık yas sinirim yok BAYANLAR 5462519585

    YanıtlaSil
  7. Slm ben ist akin. Yaş 29 boy 1.83kumralım resim kendi resmimdir. Evli bekar tüm mutsuz bayanlar beraber olmak isteyen bayanlar mutluluk garanti. Arayın tanısalım sadece istanbul sart degil işim gereği ortalama tüm türkiyeyi geziyorum izmir ve istanbul öncelik... Abartısız net 23cm ve oldukca kalın.Evli ciftlerde 3. Arayanlar sadece bayanla muhatap olmak kaydı ile arayabilirler. Gizlilik önemli karşılıklı olarak. Utanmak çekinmek yersiz ikimizde amacımızı biliyoruz. Reel sex icin 0544.414.42.44 mutlaka arayın bekliyorum telefonum mesgul olabilir aldirmayın msj atarsanız müsait oldugumda dönüş saglarım.. 0544.414.42.44 akinmertoglu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  8. Ben şöyle böyle şekerim demiyorum benimle yaşayacak ondan sonra karar verecek konyadan ahmet

    YanıtlaSil
  9. Pardon numaram 0 554 210 73 45

    YanıtlaSil
  10. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var


    YanıtlaSil
  11. Azgın bayanlar arasın İstanbul 0555 162 36 25

    YanıtlaSil
  12. karısını siktirmek istiyen beyler arasın ıstanbul 05551623625

    YanıtlaSil
  13. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil